loading...
افزایش رتبه الکسا رایگان تضمینی
ثبت نام مستر کارت رایگان

برای ثبت نام بر روی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیامک زیبای فلسفی 0 120 hengame
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 106 hengame
اس ام اس مهربانی 0 104 hengame
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 0 96 hengame
اس ام اس تبریک روز نیروی انتظامی 0 94 hengame
نحوه ورود به حالت Safe Mode در اندروید 0 103 ghazal
من او را دوست می دارم...(مرتضی درویشی) 0 97 ghazal
خیال نرگس مستت، ببست خوابم را (سلمان ساوجی) 0 108 ghazal
داستان طنز: از فرصت ها استفاده کنید! 0 94 ghazal
داستان عاشقانه همکلاسی 0 82 ghazal
اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید 0 108 gelare
پیامک فلسفی جدید 0 80 gelare
اس ام اس خنده دار تبریک تولد 0 84 gelare
اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی 0 99 gelare
اس ام اس عاشورای حسینی 0 92 gelare
عاشق شدن پادشاه بر کنیزک رنجور ( مولوی ) 0 88 yasamin
شعر شوق از فروغ فرخزاد 0 72 yasamin
داستان عشق و ثروت و موفقیت 0 83 yasamin
اس ام اس شهادت امام سجاد (ع) 0 82 yasamin
گفت‌وگویی پیرامون ازدواج (طنز) 0 87 yasamin
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (8) 0 102 ziiba
اس ام اس روز عشق 0 73 ziiba
اس ام اس خنده دار و سرکاری تابستان 0 80 ziiba
اس ام اس ضد پسر 0 82 ziiba
اس ام اس ولادت امام موسی کاظم(ع) 0 79 ziiba
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 0 84 faranak
اس ام اس سرکاری ماه رمضان(2) 0 79 faranak
اس ام اس طنز و خنده دار (5) 0 95 faranak
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 79 faranak
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 88 faranak
Hadi بازدید : 0 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی «ایران سیما» به نشانی iransima.ir دارای بزرگ‌ترین آرشیو دیجیتال رسانه‌های ایران می‌باشد. این سایت مفید که متعلق به شرکت سروش رسانه است، از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است. کلیه برنامه‌های پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران اعم از فیلم، سریال و... اندکی پس از پخش بر روی این سایت قرار می‌گیرند. اما در صورتی که تاکنون به سایت ایران سیما مراجعه کرده باشید، حتماً می‌دانید که تنها امکان مشاهده آنلاین فایل‌های ویدئویی در این سایت وجود دارد و امکان دانلود آن‌ها مهیا نیست. تاکنون راه‌ها و روش‌های مختلفی نیز جهت دانلود از این سایت مطرح شده است، اما همگی به علت پیچیدگی ساختاری این سایت کارآمد نیستند. اما هم اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید کلیه فایل‌های ویدئویی موجود در سایت ایران سیما را به صورت کامل و بدون هر گونه مشکلی دانلود نمایید. جالب است بدانید کیفیت این فایل‌های تصویری در حد بسیار مطلوب است و اثری هم از آرم یا لوگوی تبلیغاتی در آن‌ها به چشم نمی‌خورد. تنها لازمه کار، یک اینترنت پر سرعت است.

بدین منظور:
در قدم اول بایستی نرم افزاری به نام NetTransport را دانلود نمایید. این برنامه که یک دانلود منیجر نه چندان معروف است، جهت دانلود فایل از پروتکل‌های متعددی پشتیبانی می‌کند.
برای دریافت NetTransport می‌توانید به سایت سازنده به نشانی http://www.xi-soft.com مراجعه کنید.
اما نسخه موجود در سایت سازنده دارای محدودیت 30 روزه است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی کرک شده این برنامه را از اینجا دریافت نمایید.
پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
سپس با دوبار کلیک بر روی NXSetup_x86.exe اقدام به نصب برنامه کنید.
اکنون از منوی Start به All Programs > Xi > NetXfer رفته و بر روی NetTransport کلیک کنید.
خواهید دید (ترفندستان) که برنامه NetTransport اجرا می‌گردد.
این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. اما جهت فهم بیشتر این ترفند زبان منوها را بر روی انگلیسی تنظیم کنید (از منوی نمایش > Language).

در مرحله بعدی، جهت باز کردن سایت ایران سیما، نیازمند مرورگر Firefox هستید.
در صورتی که این مرورگر را بر روی سیستم خود نصب ندارید بایستی آن را از سایت http://www.mozilla.com/firefox دانلود نموده و نصب کنید.
پس از نصب فایرفاکس آن را اجرا کنید.
سپس توسط آن وارد سایت ایران سیما شوید (http://www.iransima.ir).
پس از ورود به صفحه اصلی سایت، وارد شبکه مورد نظر خود شوید. روز پخش برنامه و سپس برنامه مد نظر را انتخاب کنید. در آخر بر روی دکمه "نمایش برنامه" کلیک کنید.
خواهید دید که یک پنجره جدید باز می‌شود و فایل ویدئویی به صورت آنلاین پخش می‌گردد.
حالا در همان پنجره نمایش برنامه، کلیدهای ترکیبی Ctrl+U را فشار دهید تا به سورس صفحه دسترسی پیدا کنید (دلیل اصلی ما برای استفاده از Firefox به جای مرورگر IE همین قابلیت بود که در مرورگر IE غیرفعال است).
حال خواهید دید (ترفندستان) که یک پنجره جدید با صفحه ای مملو از کد باز می‌گردد. در این صفحه کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید تا در پایین صفحه نوار Find ظاهر شود. سپس عبارت mms را وارد نمایید.
خواهید دید که در میان کدها، خطی که در آن عبارت mms وجود دارد پیدا می‌شود. حال شما بایستی از آن قسمتی که mms وجود دارد تا جایی که wmv. موجود است را توسط ماوس انتخاب نموده و Copy کنید. دقت کنید به عنوان مثال چنین آدرسی خواهیم داشت:

mms://media.iransima.ir/tv3/tv3_13880210_017.wmv


پس از Copy نمودن آدرس، در برنامه NetTransport بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و New Download را انتخاب کنید (یا از روی کیبورد دکمه Insert را بزنید).
خواهید دید که پنجره Add New Download باز می‌شود.
حال در قسمت URL راست کلیک کرده و Paste را انتخاب کنید.
آدرسی که Copy نموده بودید وارد این قسمت می‌شود.
اما نکته کلیدی کار اینجاست. ممکن است (ترفندستان) شما نیز تاکنون تا این مرحله پیش آمده باشید، اما دانلود فایل به این صورت غلط است. در صورتی که با همین پروتکل mms اقدام به دانلود فایل کنید، فایل شروع به دانلود شدن می‌کند اما در نیمه‌های کار متوقف شده و هیچ‌گاه فایل به طور کامل دانلود نمی‌شود.
برای رفع این مشکل، کافی است در همین قسمت URL، قسمت اول آدرس یعنی mms را پاک کرده و به جای آن عبارت rtsp را وارد نمایید.
یعنی آدرسی که ما در بالا داشتیم این گونه خواهد شد:

rtsp://media.iransima.ir/tv3/tv3_13880210_017.wmv


در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید تا فایل شروع به دانلود شدن کند.

دیگر کار تمام است و می‌توانید منتظر باشید تا فایل با موفقیت به طور کامل دانلود شود. (ترفندستان)
مسیر پیش فرض ذخیره فایل ویدئویی نیز درایو C است که می‌توانید آن را از طریق همان پنجره Add New Download تغییر دهید.
ویژگی جالب این برنامه این است که فایل‌های ویدئویی تا آنجا که دانلود شده‌اند نیز قابل مشاهده هستند. کافی است به مسیر دانلود فایل بروید و فایل ویدئویی را اجرا کنید، تا آنجا که دانلود شده، قابل مشاهده است.
البته حجم ویدئوهای موجود تاحدودی زیاد است (بسته به مدت زمان آن متغیر است) و قطعأ به یک اینترنت پرسرعت جهت دانلود نیازمند هستید.

Hadi بازدید : 0 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)


یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!
حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده (ترفندستان) ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.
حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.

Hadi بازدید : 0 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)


امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!

بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis

تعداد صفحات : 134

درباره ما
ارایه جدیدترین آموزش ها ترفندها نرم افزارها و...مربوط به سایر شبکه های اجتماعی مانند نامد نیمباز واتس اپ موزات و...نرم افزارهای کاربردی ،مدیریتی ،گرافیکی ،مهندسی،برنامه نویسی و...،پیامکسرا ،مرکز تصاویر ،قالب سایت و ویلاگ ،اخبار روز جهان و ایران ،افزایش بازدید سایت و وبلاگ,رتبه الکسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به سایت ما چه امتیازی میدهید؟
    آپلودرها


    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 7,801
  • بازدید کلی : 93,486